Vəzifə öhdəlikləri:
Sənədlərin işlənilməsi, rəsmiləşdirilməsi və arxiv işi.
Rəhbərliyin göstərişi əsasında lazım olan xidməti materialları toplamaq,cari informasiyaları məlumat bankına daxil etmək.
Şirkətə daxil olan sənədlərin qəbulu, ilkin işlənməsi, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi və müvafiq məlumat bazalarında düzgün formatda saxlanılmasını təşkil etmək.
Sənədlərin tərtib olunması, çap edilib çoxaldılması.
Təhvil-təslim zamanı sənədləşdirmənin düzgün aparılmasını təşkil etmək.
Tələblər:
Kompüter bacarıqları: MS Office
Yüksək səviyyədə işgüzar yazışma bacarığı;
Komandada işləmək və ünsiyyət bacarığı.
İngilis dili biliyi vacibdir.
Təcrübə əsasdır.
Qeyd: Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun şəkildə təyin olunacaqdır.
5 günlük iş qrafiki.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini hr@karabakhgroupllc.com email adresinə “Document Controller” başlığı altında əlavə edə bilər.